Sinkegroep

Systeembeheerder

Locatie: Kruiningen. Contract: 32- 40 uur per week.

Ligt jou uitdaging bij het optimaliseren van applicaties en systemen? Ben jij de zelfstandige teamspeler die verantwoordelijkheid draagt voor het IT-support? Sinkegroep is op zoek naar een gemotiveerde systeembeheerder die zowel functioneel als technisch actief is binnen onze 5 vestigingen. Samen met jouw collega’s zorg je voor een effectieve oplevering van verschillende projecten, waarin jij de kartrekker bent voor het IT gerelateerde aspect. Daarnaast zorg jij voor het draaiende houden en uitbreiden van de toepassingsmogelijkheden van onze informatiesystemen.

Dit zijn wij

Alles op en rondom de bouw. Dat is wat we doen bij Sinkegroep. Grond-, weg- en waterbouw, sloopwerk, (puin)recycling, transport, containerservice en een betoncentrale. Verdeeld over vijf aparte onderdelen die samen de Sinkegroep vormen. We doen veel en we doen het goed omdat bij ons ieder onderdeel een vak apart is. Daar hoort modern materieel bij dat gebruikt wordt door geschoold en vakkundig personeel.

Sinkegroep is een familiebedrijf met grote ambities en oog voor het kleine. Wij leveren ambachtelijk werk waarbij we gebruik maken van de meest moderne en innovatieve technieken. Bij Sinkegroep weten we waar we vandaan komen. We zijn ontstaan en groot geworden vanuit de Zeeuwse klei en daar zijn we ‘groôs’ op. We weten ook waar we naartoe willen, namelijk naar een duurzame toekomst. Een reis de we dagelijks ondernemen met oog voor onze leefomgeving, voor de economische veerkracht van ons bedrijf maar vooral voor de mensen die samen de Sinkegroep maken. Niet voor niets werd Sinkegroep in 2017 uitgeroepen tot Zeeuws Familiebedrijf.

Net als bij het werk dat wij afleveren, gaan wij ook bij ons personeel voor kwaliteit. Kwaliteit in kennis en kunde en in werkhouding en collegialiteit. Daar staat tegenover dat de Sinkegroep jou heel wat te bieden heeft: goede arbeidsvoorwaarden, een fijne werkomgeving, groeimogelijkheden en een bedrijf om trots op te zijn.

Dit ga jij doen

  • Jij bent verantwoordelijk voor het draaiend houden van de verschillende informatiesystemen binnen de gehele organisatie van alle 5 de vestigingen;
  • Jij zorgt samen met jouw collega’s – via inzet van de juiste ICT-oplossingen – voor optimalisatie van bedrijfsprocessen;
  • Jij ondersteunt collega’s bij het gebruik van de informatiesystemen. Waar nodig schakel je met de externe software- en ICT-leveranciers om te komen tot een juiste oplossing;
  • Jij lost gebruikersvragen en applicatie complicaties op;
  • Jij analyseert en optimaliseert informatiestromen en verzorgt het (mede) opstellen van procesbeschrijvingen;
  • Jij denkt mee in koppelingen tussen systemen en applicaties en bewaakt de kwaliteit en continuïteit;
  • Jij informeert en adviseert de directie over het optimaliseren van bedrijfsprocessen en de bijbehorende informatiesystemen.

Dit zoeken wij

  • Jij beschikt over relevante werkervaring;
  • Jij hebt minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding IT;
  • Jij bent communicatief vaardig en kunt goed samenwerken;
  • Ervaring met AFAS, Gilde, Pieterbas of Cleverdesk is een pré;
  • Affiniteit met en kennis over systeembeheer is een pré.

Wat bieden wij jou?

  • Jij ontvangt een goed salaris passend bij de functie;
  • Jij ontvangt uitstekende aanvullende arbeidsvoorwaarden;
  • Jij werkt in een prettige kantooromgeving met alle benodigde faciliteiten;
  • Jij krijgt de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Jij krijgt de vrijheid om deze functie in goede banen te leiden en in te richten voor alle 5 de vestigingen;

Heb jij interesse?

Pas jij in bovenstaand profiel en wil je onderdeel worden van Sinkegroep? Solliciteer dan direct via onderstaand formulier of via vacature@sinkegroep.nl.

Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Marcel van der Hart via 0113-441504.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature door detacherings- of uitzendbureaus wordt niet op prijs gesteld
  • Max. bestandsgrootte: 10 MB.