Sinkegroep

Management assistent parttime

Locatie: Kruiningen. Contract: 24 uur.

Sinkegroep is op zoek naar een Management Assistent. Ben jij die veelzijdige aanpakker die de directie kan ondersteunen met allerlei secretariële en administratieve taken? Dan zoeken we jou!

Dit zijn wij

Alles op en rondom de bouw. Dat is wat we doen bij Sinkegroep. Grond-, weg- en waterbouw, sloopwerk, (puin)recycling, transport, containerservice en een betoncentrale. Verdeeld over vijf aparte onderdelen die samen de Sinkegroep vormen. We doen veel en we doen het goed omdat bij ons ieder onderdeel een vak apart is. Daar hoort modern materieel bij dat gebruikt wordt door geschoold en vakkundig personeel.

Sinkegroep is een familiebedrijf met grote ambities en oog voor het kleine. Wij leveren ambachtelijk werk waarbij we gebruik maken van de meest moderne en innovatieve technieken. Bij Sinkegroep weten we waar we vandaan komen. We zijn ontstaan en groot geworden vanuit de Zeeuwse klei en daar zijn we ‘groôs’ op. We weten ook waar we naartoe willen, namelijk naar een duurzame toekomst. Een reis die we dagelijks ondernemen met oog voor onze leefomgeving, voor de economische veerkracht van ons bedrijf maar vooral voor de mensen die samen de Sinkegroep maken. Niet voor niets werd Sinkegroep in 2017 uitgeroepen tot Zeeuws Familiebedrijf.

Net als bij het werk dat wij afleveren, gaan wij ook bij ons personeel voor kwaliteit. Kwaliteit in kennis en kunde en in werkhouding en collegialiteit. Daar staat tegenover dat de Sinkegroep jou heel wat te bieden heeft: goede arbeidsvoorwaarden, een fijne werkomgeving, groeimogelijkheden en een bedrijf om trots op te zijn.

Dit ga jij doen

  • Jij ondersteunt de directie met alle administratieve en secretariële werkzaamheden;
  • Jij bent het eerste aanspreekpunt voor externen richting de directie, waarbij je zorgt voor de juiste filtering en benodigde terugkoppeling;
  • Jij bent verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie, van het beheren van de website tot uitingen op social media, advertenties en andere publicaties;
  • Je biedt ondersteuning bij het opstellen en bijhouden van documenten, rapporten en presentaties voor de directie.

Dit zoeken wij

  • Jij beschikt over relevante ervaring en daadkracht voor de juiste uitvoering van de functie;
  • Jij hebt minimaal mbo werk- en denkniveau. Een afgeronde management- of administratieve opleiding is een pré.
  • Jij bent integer, aangezien je veel vertrouwelijke informatie hoort en ziet.
  • Jij bent communicatief vaardig;
  • Jij kan goed plannen en organiseren;
  • Jij houdt te allen tijde overzicht in een – bij vlagen – hectische omgeving;
  • Jij beschikt over goede digitale vaardigheden en beheerst Microsoft 365.

Dit bieden wij

  • Jij ontvangt een goed salaris passend bij de functie;
  • Jij ontvangt uitstekende aanvullende arbeidsvoorwaarden;
  • Jij werkt in een prettige kantooromgeving met alle benodigde faciliteiten;
  • Jij krijgt de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Er zijn voor jou diverse doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie.

Heb jij interesse?

Pas jij in bovenstaand profiel en wil je onderdeel worden van Sinkegroep? Solliciteer dan direct via onderstaand formulier of via vacature@sinkegroep.nl.

Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Marcel van der Hart via 0113-441504.